HAHAHAAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
-   Z0R84 säger:
Kolla va roligt jag skrev till isabelle xD
Jag
Hehe ;D nej fa jag far å sover med ruben imorgon ;D
01:17Isabelle
doo it
01:17Jag
Haha yes i will ;D if i dont have mens bich ;D
Isabelle
eeeh, vad hade du tänkt göra med han xD
01:20Jag
Knulla han så hårt så hans makaroner börjar koka ;D
-   Z0R84 säger:
Kolla va roligt jag skrev till isabelle xD
Jag
Hehe ;D nej fa jag far å sover med honom imorgon ;D
Isabelle
doo it
Jag
Haha yes i will ;D if i dont have mens bich ;D
Isabelle
eeeh, vad hade du tänkt göra med han xD
Jag
Knulla han så hårt så hans makaroner börjar koka ;D

HAHAHAHAHAH, med makaroner menar hon hans hår för hon tycker det liknar makaroner, asså HAHAHAHAH, så jävla trög :'D
Kommentarer
Postat av: Keebab

HAHAHA så jävla cleean humor

2010-08-22 @ 02:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0