hahahah,

' ' ö säger:
hahahahhaha
a' säger:
ja men gud
' ' ö säger:
hejsve du är väl den göteborgaren jag skrev innan med ? ;P
a' säger:
hahah, nja, göteborgare vet jag väl inte om jag är ;D
' ' ö säger:
men gävle eller nåt sånt då ?;P
a' säger:
gällivare :)
' ' ö säger:
what ?
det är typ mil härifårn
är inte det tpy vid luleå eller ntå :P
a' säger:
haha ja, 25 mil norr om luleå :D haha
' ' ö säger:
vfan gör du där uppe ? :D
a' säger:
haha jaaa, inte är det mycket :D
' ' ö säger:
då är du typ 50% norman ?:PO


a' säger:
HAHAH, ne, helsvensk :D
' ' ö säger:
hahah okej ... stockholmare säger att skåne är danskt det är värre :P
en fråga undra är det inte jävligt kallt dör uppe ? :-O
a' säger:
haha, ja på vintern blir det kring -30 ibland ^^
' ' ö säger:
ooohh shit vi tyckte vi hade en kall vinetr i år när det va typ -15 som mest :P
typ den kallaste på 30 år :P
a' säger:
hahah, jahaaja ;D
' ' ö säger:
hahaha .. en fråga inget elakt eller så men har du någon gång varit i en stad med typ över 25 tusen pers ?:P
a' säger:
hahahhahahahaha, ja, asså har varit på öland, sen har jag varit i sthlm och göteborg, och antar att det är över 25 tusen där? ;b
' ' ö säger:
hahaj a ;O
fan vad ballt deta är haha du bor typ längst i norr och jag bor typ längst ner man kan komma ihela sverige

hahahahhah åh vad kul det här är :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0