I dont wanna break this chains

Sov från tre till typ sex nångång då mamma kom och väckte mig och sa att maten var klar, gick och åt och sen gick jag och la mig i sängen igen och satt här lite och nörda, sen ringde Elina så jag pratade med henne i typ en timme. Sen blev jag less på att vara hemma så vid åtta drog jag till elevhemmet och där var den en massa folk, hade kul med dom osv. Sen vid elva typ drog vi hem och nu ligger jag i sängen och skakar i hela händerna för jag har så jävla fucking ont, kan inte ligga stilla, bara rör mig hela tiden, spänner hela mig osv, fan vad jag hatar mens, gå och dö tack!!!
Nu orkar jag inte det här mer, ska slå igång en film eller något och gråta mig till sömns för gör så jävla ont, på en skala ett till tio så är fan det här en åtta och en halv typ! :(
Innan jag slutar måste jag bara skriva ta dig sara israelsson! du har köpt min riing! ATT jag så ska köpa den när jag får studiebidrag, HIHI, då teamar vi hope :D
Kommentarer
Postat av: sara

jag visste inte ens att du skulle köpa den ju! men aja, vi ska satan teama ;)

2010-08-26 @ 00:10:43
URL: http://sssaraaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0