I know where you at, I bet she's around

Drog till elevhemmet kring sju nångång. Där var det som vanligt massa folk och vi har gjort en jävla massa. Sen blev folk dryga och satt bara på rummen och typ kolla film/satt farmför datorn/spelade på mobilen. Så Alle och Batman fick idén att skrämma mig och Zorba lite. Vad är mer läskigare än mörka korridorer som man inte ser ett skit i. Höll på att kissa på mig flera gånger om. Första gången var värst, skojar inte en sekund när jag säger att mitt hjärta slog hårt som fan. Det var inte okej. Men det var det vi underhöll med oss i ett tag. Kul var det. Sen var Alle tvungen att dra och då var det slut på det roliga, då pendlade jag lite mellan rummen och satt där och chillade bara.
Kom hem för en halvtimma sen ungefär. Mötte lite onyktra föräldrar i köket som hade varit och haft det kalas på nunis. Satt där nere ett tag och nu tänkte jag slå igång en film eller så att somna till. Är sjukt trött.
Ne, nu ska jag spotta ut snusen och tvätta bort sminket, sen slänga av mig kläderna och krypa under täcket, ska upp klockan ett imorn så hade varit helt okej om du kommer och väcker mig då mamma! Sen kan någon söt människa skicka ett sms klockan ett så jag hittar motivationen att inte somna om.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0