Just spinning 'round in circles

Drog till Zorba vid nio, vi satt där och prata sen kom Crille och Vicky också och vi prata lite till. Sen for Vicky och vi drog till Viktor och där var Alle också, Vi satt där och chilla, sen skulle jag testa köra Keebabs moppe. Fan, det var det värsta i hela mitt liv. Först visa hon kopplingen och växlarna osvosv. Sen skulle jag sätta mig, och hon satt givetvis bakom mig, så ja, skulle jag försöka köra men det gick ju helt åt helvete. Fattade ingenting och bara tröck på allt och skrek, då tog Keebab över och jag bara hängde med fötterna och höll händerna på tanklocket och hojj. Självklart kör hon ner för fetaste backen och jag börjar skrika som fan och fyfan. Allt var så läskigt, aldrig att jag tänker köra hennes moppe. När jag väl fick kliva av slog mitt hjärta i 180 och skakade som fan. Det var inte okej! Sen drog vi alla till Konung iaf och var där och chilla.
Nu tänkte jag...... göra nånting annat, har ingen aning :D
PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0