Let me in your arms to feel the beating of your heart baby

Zorba var så jävla seg idag så somnade till lite i sängen medans jag väntade, vaknade av varje sms och sen när det äntligen var dags att fara mot elevhemmet orkade jag knappt röra mig. Men for dit iaf och minns inte ens vad vi gjorde, vet att jag somnade där i Markus säng iaf. Sen for jag hem och åt lite och sen körde Adam mig till Elina och jag fick mitt navelsmycke som jag skulle få i födelsedagspresent, hihi. Kan dock inte använda det, för har ju inte hål där nåmer.. Men ska göra om, nångång.
Sen tog jag och Elina bussen från coop in till Gällivare iaf och var med Alex och några, vi var ute en snabbis och sen gick vi till han och jag och Elina låg typ bara i sängen och värmde oss. Sen vid elva kom Marc och hämtade oss två och körde oss till elevhemmet där det var lite folk. Och vill bara säga tack till Gurra och pontus som gjort att jag har fått ett blåmärke på varje handled, och för att mina revben är ännu mer fucked up och för att jag har ont i axeln. Tack så mycket! Vid halv två nångång eller något skulle alla typ fara så jag började vandra hemåt, gick en bit med Gurra och sen fick jag gå hela långa vägen hem, tror ni det var kul eller? Helt trött och hungrig, när jag kom hem skakade jag som jag vet inte vad. Kuljul!
Nu ska jag dra av mig alla kläder och lägga mig under täcket och sen sovelisova.
puss
Kommentarer
Postat av: sandra

hej! fin blogg du har. du får gjärna följa min också :) kram

2010-08-28 @ 12:51:59
URL: http://sandraking.blogg.se/
Postat av: Keebab

naaaw, stackars mandis.. Men du var så himla snäll som orkade gå hem! :) pöss

2010-08-28 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0