litet tidsfördriv.. ><

Lovar du att vara ärlig? absolut
Du heter: amanda, så vitt jag vet.
Smeknamn: ja men gud, amandis och mandis typ... -.- tack keebab för att du kallar mig de fulaste ever
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen särskild, sätter bara på depplistan på spotify
Beroende av: socker, cigg, skratt
Vem behöver du mest just nu: jaoj, liam behövs alltid :D
Vad tror folk om dig? jadu, ingen aning ;o mongo typ ;D
Stämmer det? ja, det gör det verkligen
Vad får du oftast komplimanger för? mina bröst
Vad säger du för att imponera på någon? brukar inte säga något direkt, 
Hur imponerar man på dig? vet inte ;o ;D
Brukar du skratta för dig själv? haha ja ohja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: nope är fullt
Var bor du? dödsmarken ungefär, mitt emellan gällivare och malmberget ;o

Trivs du där: nej,
Äger du några converse: inga äkta, nej, sånt har vi inte råd med :D
Sprit, cider, vin eller öl: sprit, eller cider
Brukar du bli för full: händer även den bästa ;)
Vad har du för mobil operatör: haleboppppp :D

Är du allergisk i mot något: nej
Har du haft sex idag: inte det
Nästa mål i ditt liv: har inget mål.
Hur svarar du i mobilen: beror på vem det är som ringer, men hallå oftast, eller så heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej och sen lite annat, men som sagt, beror på vem som ringer

Vem ringde du senast? tror jag ringde upp sebbe
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jaaa gud, han sa ungefär allt och ingenting som vanligt, snacka på där om ifall jag kommer ner osvosvosvosvosv
Antal timmar sömn inatt: 1
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: beror på om jag vill eller inte, men oftast 
När mår du bra: när jag är lycklig
När blev du fotad senast: fotade mig själv för en halvtimma sen, och annars så fota keebab mig vid 12-1 ^^
Hur känner du dig nu: trött, uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: hemskaste som finns.. vill inte ens tänka tanken
Vad saknar du: en hel del faktist
Hade du en bra kväll igår: ja man ska inte klaga ;D
Favorit dryck på morgonen: brukar inte dricka nånting på morgonen, men juice kanske, eller oboy :D
Rakar du benen: förmodligen
När brukar du oftast gå och lägga dig: på senaste tid så nångång på morgonen, kring åtta ungefär
Är du blyg? om någon är blyg mot mig så ja, annars så njaa, händer väl
Sysslar du med någon idrott: nej, tyvärr
Vill du hellre ha mail än brev: brev känns med personligt, men spelar egentligen inte någon större roll, bara att man har mer att se framemot, känns roligare att få brev faktist ^^
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo

Har du spytt offentligt: jovisst
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: oj, knullat runt och bett folk suga av mig, sen gå runka osv

Är du nöjd med ditt liv: ibland, ibland inte
Är du bortskämd: verkligen inte

Vad gör du i morgon: kanske drar till luleå
Vad är det värsta du vet? lögner kanske, och sånna som sårar en med flit
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ingenaning, olika varje vecka

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? jaaaa, kan man ju fråga sig
Vad längtar du till? tills mitt brev kommer :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja

Vad använder du för shampoo? vet inte va den heter, men den luktar frukt :D
Vad är det finaste du fått? finns mycket att välja på
En speciell dag du minns: finns så många dagar,

Hur gammal är du: 16
Tycker du om någon just nu: ja

Om fem månader: är det januari, och förhoppningsvis är allt great
Du samlar på: damm ;)
Gröna eller röda äppeln: brukar inte äta äpplen, inte min grej, men gröna kanske
Vem ringer du när du är arg/ledsen: elina oftast, annars ingen
Gillar du golf: ahah, nej.
Vilken tid gick du upp idag: 5
Har du sovit i din egna säng inatt: yes
Har du strumpor på dig nu: ja gud ja
Är det okej att gråta: absolut
När grät du senast: några timmar sen 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa sönder, sen åka bort, och gett lite pengar till vänner och min fina familj :)

Bär du glasögon eller linser: nej, men det borde jag verkligen, det är illa när folk hälsar om man kan först hälsa tillbak när dom är ca 4 m ifrån
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika 
Har du piercing: ja, det har jag
Vill du gifta dig: vet inte, kanske
Vill du ha barn: jaaaa, nununununun! :D:D
Solar du ofta: nej, inte det
Är du bra på att laga mat: hahahaa nej, men kommer bli mästerkock ;)
Är du flygrädd: aldrig flygit (a)
Hur vig är du: inte alls
Är du musikalisk? nej! 
Vad dricker du helst när du är törstig: nått gott :D
Vilken är din favoritglass: twister typ ;D någon isglass iaf
Tror du på ett liv efter döden: nae

Tycker du om sushi: aldrig smakat, men skulle aldrig göra det heller, fisk är äckligt, så skulle aldrig kunna tänka mig att råfisk skulle vara nå godare
Vad äter du helst när du ser på film: nå fettt ;D

Bor dina föräldrar tillsammans: ja :)

Har du tandläkarskräck: nej. btw någon som vill slå ut min tand så dom får fixa den på riktigt, den börjar bli ruskigt ful nu. -.- 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska 
Vilken ögonfärg har du: blå... -.-
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jao
Biter du på naglarna: men nej
Röker du: aooo
Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig

Senaste låt du hörde: had enough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0