My tired heart is beating so slow

.. vad ska jag säga. Det gör ont, så jävla ont. Men vad ska jag göra lixom, vet inte ens om jag orkar göra nånting. Vet inte nånting just nu, känner mig så tom. Vet att du inte kan förändras, vet att du fortfarande är som förut, och vet att du kommer hamna där igen, så är allt det här värt det. Jag vet inte. Har inga ord, är för tom.

Alla som hann se mitt förra inlägg kan ju iaf ignorera det, för det är borta, så långt borta, och kommer inte tillbak. För just nu känns det inte som det finns någon sanning i det, jag tar inte ett skott för dig när du kunde sagt. Ah skit samma, mina fina läsare ska inte få veta mer än så här. Nu vet jag inte vad jag ska göra, har sovit skit dåligt inatt och vaknat flera gånger och gråtit, nu ska jag väl ungefär göra precis samma sak, minus att sova då.
ciao..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0