So why in the world do I feel so alone

Höll mig inte riktigt till planerna. Just innan jag gick ut och rökte slog det mig att världens bästa Elina flyttar imorn. Och ville träffa hon innan, men ville inte ringa henne ifall hon sov så skrev till hon på facebook och när jag gick ut fick jag ett sms att jag skulle komma så jag drog på mig lite kläder och hoppa på jetraketen och for dit. Vi gjorde som alltid - gick ut med hennes hundar och pratade på där bara. Sen när vi hade gått vårat varv gick vi tillbak och vi kramades och sa hejdå. Kommer bli tomt och konstigt utan henne, speciellt i skolan. Ingen som jag kan klaga med osv. Visst finns det ju andra men det blir inte riktigt samma sak. Men är glad att hon flyttar till fina öje som jag väldigt gärna kommer och hälsar på, och inte till typ stockholm som är alldeles för långt bort. Nu sitter hon ju ändå bara 30 mil bort. Nånå, nu ska jag inte bli för känslosam här. Tänkte slå igång ett avsnitt gossip girl för känner mig inte redo för att sova riktigt än, tänkte bara säga till elina att jag älskar dig syster, vi ses snart! <3


HAHA, ser ut som värsta tjockis ju :D
Kommentarer
Postat av: Keebab

:( Inte okej ju <3

2010-08-22 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0