Were gonna rough it up before we take it slow

Somnade ändå, suger verkligen på att hålla mig vaken. Sov från ett till halv fyra ungefär tror jag? Vaknade av att det ringde och när jag öppnar ögonen ser jag Zorba i hallen. Härligt. Vi satt kvar ett tag och sen for vi på dollar, skulle köpa skrivhäfte men så blev det inte. Får fixa det ihelg. Efter det drog vi till Zorba och vi dela på en halv pizza sen drog vi till elevhemmet och satt där ute och vänta för tydligen var det ingen som var där. Vi satt där och svamla som tusan och sen gick vi in och svamlade 1000 gånger mer. Helt jävla cp dag, först knöt Gurra och Zorba fast mig på balkongen och knuten gick inte att ta lös osvosv, men då slet han sönder den så var ju tur. Sen har vi svamlat på hela tiden, har knappt suttit still alls. Sen mot kvällen lyfte Gurra upp mig kasta mig i soffan och då kom Nisse med ett glas vatten, självklart skulle Gurra hälla det över mig. Kul, kallt jävla vatten och kunde inte röra mig för han satt på mig. Då fan blev det krig, men eftersom mina biffmuskler hade gått och lagt sig blev jag ganska ägd, han bara lyfte upp mig hela tiden... Fick han blöt iaf, det som räknas. Även fast jag blev duschad under kranen. Hmpft. Nånå, lite efter elva for jag hem och hoppade i duschen direkt för var blöt som fan och är inte det roligaste att vara ute när det är kallt då.
Nu tänkte jag torka håret och sen lägga mig under täcket och läsa lite bloggar, sen säger jag gonatt och ställer larm på klockan sju och taggar inför matten imorn!
pussva

btw stör jag mig sjukt mycket på att satsradningarna inte vill funka, måste fixa detta för ser sjukt jävla fult ut -.- men det får jag göra imorn, eller när jag orkar, hihi
daaah, fjortisar med asheta läppar ;);) not
hon förstör mina bilder...gör så jag börjar skratta...
puss, hihi
fastbunden...
blötbrud_f16
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0