You can’t make up your mind

Inget vettigt har hänt idag så tänker inte gå in på dagen ens. Kan väl stolt säga att jag vakna kring tre idag!! Annars så är det sjukt kallt ute, bara 4 grader ute. Lite roligt är det ju när folk från söder vill dra fram canada goosen när dom har 19 grader. Hallåja, 19 grader och sol är ju rena sommarvärmen för oss!
Nånå, annars har jag precis pratat lite med My om lite grejer. Haha vet inte vad men jag bara börja rabbla upp en massa skit här. Men är ju alltid skönt att prata av sig lite. Till någon som man knappt känner och som inte vet så mycket.
ne, nu ska jag krypa under täcket för fryser fortfarande efter min hemgång.
pusss
sen vill jag bara säga en grej till dig här
- din jävla puuussyyyyyyyyy ;) stå för vad du säger och sluta fjanta runt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0