you see the way he keeps me safe

Somnade kring två tror jag, inte säker men nångång på dagen iaf. Sen blev jag väckt vid sex kanske. Klev upp och tänkte bara sitta hemma och trötta ut mig själv så jag kunde gå och lägga mig tidigt. Men sen hör jag att det är en moppe utanför huset så gick till fönstret och såg Crille och Zorba där och vi tog en rök och sen gick vi in och drack kaffe. Sen for vi till rallarrosen och hämta upp Alle, Issa och Viktor, vi drog på coop och sen hem till Viktor. Sen har vi spelat kort med Linea osvosv. Inte gjort så mycket. Vid halv ett for jag hem. Och nu tänkte jag gå och äta nånting och sen slå igång en film och invänta min sömn, ganska awesome.
pussss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0