28 december

Mamma tyckte att jag skulle tillägga att jag har ett till smeknamn, nämligen peggan. Som min söta mamma kallar mig, pappa kan också säga det då och då. Men ja, nu vet ni det! 

Annars då, jo jag har varit med några fräsiga i Markitta och hälsat på Alex och Amanda. Vi satt där och bara kedjerökte typ. Snacka lite osv. Sen vid nio sa Vicky att bilen rullar hem nu så vi tog fet arslerna och hoppa ut i iskalla bilen. Sen släppte hon av mig och Erica i stan och vi tog bussen till malmberget. Gick ner till bergmans och träffade några töntar. Sen kom mamma och hämta oss och vi gick hit och baka chokladbollar. Gott ove. Vid halv tolv stack hon till bussen och jag hoppade upp hit. 

Nu tänkte jag gå och tvätta bort sminket och typ, göra nånting. Nu vet ni det också.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0