30 december

Fuck den här dagen säger jag bara. Allt är åt helvete. Igår ( eller ah, vid fyra imorse ) började jag må skit illa, allting bara snurra och hade sig. Tänkte att jag sover så försvinner det ju säkert. Men ojsan kerstin så fel jag kunde ha. Jag halvsov i en timma ungefär och drömde sånna här sjuka spydrömmar. Typ att alla bara satt och spydde och grejer. Sen vaknade jag helt mitt i allt och kände att jag behövde spy så bara sprang till toan. Sen fortsätte det så där minst en gång i timmen tills tolv ungefär. Kul va? Sen efter andra gången hade jag ingenting att spy upp så kändes som om det skulle börja komma ut tarmar och grejer. Satt och hulka där helt automatiskt, gick inte att sluta lixom. Ah så kul har min natt varit. Vaknade till liv halv fem ungefär. Eller till liv och till liv. Kände att jag var tvungen att kliva upp. 

Ända sen jag har vaknat så har jag bara legat här i sängen. Eller var ner en sväng och pratade med mamma och pappa men sen direkt upp hit igen och la mig i sängen. Har ont i varenda muskel och speciellt i ryggen. Väldigt jobbigt. Sen är jag jävligt hungrig men bara tanken av mat får mig att vilja spy, sen vet jag inte om jag hade orkat röra mig så långt. När det känns som att bestiga ett berg av att bara sätta sig upp i sängen så är det väldigt illa. Sen fryser jag som en jude och trött som fan hojj, hela dagen kan bara ta sig nånstans. 


Kommentarer
Postat av: anonym

:(

2010-12-30 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0