31 december

Gott nytt jävla år bitches.

Jag får sorgligt nog inte fira nyår i år eftersom jag ligger hemma och är sjuk.. (..............). Jätte rolig timing, eller hur? Sjuk på själva nyår är ju kanske inte det roligaste. Var ganska taggad på att dra ut och ha en skit kul kväll med några fina sista dagen på 2010, men nej. Min mage ville inte ge med sig. Kan inte äta vanlig mat eller så, så jag fick lov att stanna hemma idag. Det kände jag dock redan när jag vaknade imorse. Tanken på att röra sig utanför dörren fick mig bara att må illa. Så ja. Början av 2011 startar hemma i min säng framför en film gissar jag. Kul liv. Men jag hoppas att alla mina fina drar drinken för mig också. Känns ju dock skönt att veta att jag inte är den enda nyktra i gällivare. Dock verkar jag och Emelie vara den enda som inte är nykter frivilligt. Nånå. Kan ju iaf glädja mig åt att det finns några söta som tycker synd om mig, två ville till och med ta min sjuka så jag kunde få fara ut idag. Men sorgligt nog funkar det ju inte. 

Livet är inte rättvist, ohnej ohnej. Men jag lovar er, jag tar igen det någon annan helg. Känns dock verkligen inte som amandastyle att sitta inne en sån här dag, men det är vad det är och nu får jag helt enkelt gilla läget, som min kloka pappa brukar säga. 

Nu ska jag typ, göra nånting. Kanske kära ner mig i ytterligare några avsnitt av one tree hill. Sen ska jag försöka hålla lugnet och inte gå och vara orolig hela kvällen. Haha, får ju se hur det går. Inget vidare vet jag ju redan nu men jag kan ju iaf låtsas tro på det jag skriver.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0