And he doesn't give a damn about me

Drog då som sagt på stan med Erica. Kallt och jävla förjävligt var det. Inte alls okej att gå runt i leggins och tunn tröja. Verkligen inte okej! Det enda jag fick med mig hem var en bustier och en tröja. Vi har ju dock typ bara 4 klädaffärer för ungdomar här så vad mer förväntar man sig. Sen skulle vi iaf gå tillbaka till lindex för tänkte köpa lite trosor, men hoppsan kerstin, klockan hann bli sex så vi gick in och satt oss inne på domus även fast alla affärer var stängda. Kom fram snuskiga gubbar och börja snacka, blev bjuden på dans och hela köret. Sen när den sista gubben kom fick vi fan nog så vi drog därifrån. Vi gick ut och träffade Sebbe och Kasper och rökte med dom osv. Sen var det så jävla kallt så vi tänkte gå in till hallen på stacken för att värma sig lite bara innan bussen gick. Självklart blir man terroriserad, haha. Kasper tröck ner mig och satt sig på mig och bara höll på..

Iaf så drog vi till Erica och bara satt och mögla. Sen vid tio tog jag bussen hem. Kul jul. Kul bussresa hem måste jag ju säga iaf. Höhö.

Ne nu ska jag försöka hitta ork att springa ner och hämta ipren för min mage håller på att döda mig.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0