Dag 02

Dag 02 - en bild av en plats du varit på



Eftersom jag inte besökt så väldigt många platser här i världen så får jag ta Öland. Vart jag var i somras med Elina. Var nog en av dom roligaste resorna jag gjort, även fast det fanns en dag som jag helst vill glömma. Men annars så hela resan i sig var väldigt kul. Helt klart ett minne för livet. Kommer aldrig glömma alla gånger vi liftade, eller när vi cyklade flera km, eller dom där killarna vi hängde med. Kommer aldrig heller glömma hur sur vi blev när dom for dagen efter, eller hur läskigt det var att stå ute och röka på kvällen när inte en endaste lampa lyste. Sen fick jag ju en liten souvenir därifrån. Vi trillade med moppen på grus vilket slutade med att mitt knä blev helt gropigt och fullt i grus, har ännu kvar märket. Ser ut som två skorpor, även fast dom inte går att dra bort eller är hårda alls. 

Hehe, lite för mycket info kanske där på slutet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0