Dag 05

Dag 05 - en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv

  1. jag tycker blattesvenska är sjukt sexigt (när killar snackar det alltså)
  2. jag tycker utländska killar är hetare än helsvenska
  3. jag hatar att väcka någon som sover, kan sitta flera minuter och fundera på hur jag ska göra när jag ska väcka någon
  4. jag tycker fötter är det äckligaste som finns och kan få spykänslor när någons fot rör mig
  5. det finns inte nånting på min kropp som jag tycker om
  6. ibland kan jag göra saker utan att tänka på att det kan såra andra, vilket jag hatar med mig själv och försöker få bort
  7. halva min framtand är plats eftersom jag fick en lift mitt på tanden så den gick av
  8. jag hade mycket mer vänner när jag var kring 12 än vad jag har nu
  9. jag är väldigt, och då menar jag väldigt kräsen när det kommer till killar. jag dissade en kille en gång på grund av hans bil, sen lite andra grejer, men mesta dels av hans bil..
  10. när jag har ätit chips och blir mätt kan jag bli så äcklad att jag måste spotta i påsen och slänga den.
  11. jag är jätte mörkrädd,
  12. jag älskar min bror väldigt mycket, även om jag aldrig sagt det åt han så betyder han massa för mig
  13. jag slutade snusa för att jag fick dåligt samvete
  14. jag älskar stora ringar och känner mig naken om jag inte har minst tre ringar på mig, dessvärre blir jag väldigt fort less på ringarna eftersom dom hänger med varje dag
  15. jag älskar killar med tatueringar och piercingar, och muskler, sjuuukt hett ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0