Dag 12

Dag 12 - min dag

Min dag började av att jag vaknade klockan två ungefär. Jag legade och chillade ganska länge. Kring kvart i tre började jag fixa mig osv och sen hoppade jag på bussen till Olles. Där har det varit full rulle hela dagen. Världens korvparty har det varit också, jag var alltså enda tjejen som jobbade idag. Alla har skrikit pj (praktikantjävel) efter mig. Har sprungit hit och dit hela kvällen och mina ben var helt döda där i slutet. Klockan tio fick jag hoppa på bussen. Träffade martin där som underhöll min resa lite. Tog bussen till Jennifer iaf och hälsade på henne eftersom hon sticker till Malmö imorn. Så ja, var där och umgicks lite osv. Sen tjugo i ett tog jag bussen hem. 

Kom in, tvättade bort mitt smink och borstade tänderna osv och nu ligger jag i sängen och är förbannat trött och skriver med 4 mongosar, skit fräna pojkar alltså. 

Det var min dag, denna snöstormiga kväll i december! Nu vet ni.
puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

jahaja.. då vet jag det!

2010-12-17 @ 08:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0