Dag 13

Dag 13 - meningen bakom ditt bloggnamn

Meningen med mitt namn är väl egentligen inget specielt. Har haft ganska många olika bloggnamn genom tiderna. Inga jag kan komma på just i denna stund. Men jag ville ha någon simpelt. Ville egentligen ha hela mitt namn, men eftersom man inte kan använda ö, och inte heller ville ha nysjo (eftersom det ser ruskigt fult ut). Så kortade jag av det. Även fast amandanys är väldigt fult det med. Men vill inte ta bort bloggen bara för att göra en ny, eftersom jag ändå inte kommer komma på något bättre namn. Det hade nog blivit något helt galet och jobbigt att komma ihåg. Undefär som amanda, med fem n. Ganska onödigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0