Dag 17 och 18

Dag 17 - Mina drömmar
Här har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska svara. Har nog egentligen inga drömmar.. Fan vad tråkig jag är! ;o


Dag 18 - Din bästa vän

Elina sundkvist - Har känt denna tjej ganska länge nu. Vi har haft våra ups and downs, men vi har ändå alltid hittat tillbaka till varandra. Vi har våra stunder då det inte går en dag utan att vi pratar och vi umgås nästintill varje dag. Men sen kommer de perioder då vi knappt träffas alls, eller knappt pratar. Ibland håller dom i sig längre, och ibland kortare. Men vilken period vi än har så vet vi att vi står kvar på samma ställe. Även om hon och jag umgås en gång i månaden så kommer hon alltid vara min bästa vän, min syster. Jag vet vart jag har henne och jag tror hon vet vart hon har mig. Hon och jag är så lika på så många sätt. Kommer ihåg våra tankar och funderingar när vi gick i sexan. När hon var den enda jag pratade med om sånna grejer. För hon tänkte samma sak. Det är sånna grejer som gjort att hon betyder så oerhört mycket för mig, att det skulle bli helt fel om hon inte längre fanns. Det är henne jag vill hitta på alla sjuka grejer med, det är henne jag kan åka bort med i flera dagar utan att bli less, det är henne jag vill vara ung och dum med, det är henne jag vill ångra grejer med. Och tro mig, det har jag gjort! Kort och gott så älskar jag henne, min syster. 



Erica Ödalen - Det började med att vi började i samma klass. Vi hade träffats några gånger förut, men det var inte så att vi kände varandra särskilt bra. Efter att några dagar gick så började vi umgås väldigt ofta. Tillslut kändes det som att vi kom varandra väldigt nära, på sån kort tid. Det är helt sjukt. För jag är inte den som öppnar sig för första bästa, men med Erica gick det väldigt fort. Men jag gissar att det är så, att vissa personer klickar helt enkelt. Idag är jag väldigt glad att jag har henne. Vi gör allt möjligt, från att dra ut och supa till att ligga i hennes säng och prata. Det är lika kul ändå. Det här är början på en lång vänskap, det känner jag absolut. För Erica är nu någon jag litar på och älskar väldigt mycket! 


Kommentarer
Postat av: ber1t

aww, jag älskar dig! det ska du veta, och även om vi inte umgås så mycket just nu ändrar det inte på någonting. kommer alltid finnas för dig! du är bäst <3

2010-12-23 @ 17:23:20
URL: http://eliinajosefin.blogg.se/
Postat av: erica

vad du är söt, jag älskar dig också pigan <3

2010-12-24 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0