Du har ingenting att säga som är värt att lyssna på


Det här är jag atm, sitter och äter någon konstig nudelgrej och chillar lite. Har lite ont men får helt enkelt skylla mig själv att jag är dum i huvudet. Tänkte iaf gå och fixa mig strax, och sen färdas mot Ericacaca. Vad gott.
Puss


Måste bara berätta också, haha. Igår medans vi försökte underhålla oss så tänkte jag och Mio fortsätta köra lite sms roulette, hann skicka ett sms och sen tyckte han att vi skulle skriva till 10st och fråga om hur korkad vi är, på en skala mellan 1-10. Jag trodde ju då att jag skickade till dom "smarta" personerna som kanske ger mig en tvåa eller så. Men jag antar att sanningen kom fram eftersom jag fick nummer så som 1000, 18, 8, och 9or. Är det snällt sagt kanske?! Men fick faktiskt en nolla också, så jag antar att jag får fokusera på den, för jag vet att jag inte är korkad, är en smart liten tös (a) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0