Help me if you can

Vad kul jobbdag vi har haft idag. Not. Hihi. Slutade iaf kring fyra-fem nångång. Gick på stan med Erica och hon kolla lite julklappar osv. Grymt kallt är det ute också så man höll ju på att halvt dö. Vi for iaf hem till henne och åt lite och sen for vi till Linea och var där med henne. Vicky och Crille kom dit också och vi for ut och snurrade lite och sånt. Sen har vi bara tagit det piano. 17 minuter över tio hoppade jag på bussen och åkte hem.
Nu sitter jag här och tänkte gräva fram en svart tshirt och ett par jeans som jag sorgligt nog måste ha imorn. Åh, vill inte. Hatar att ha jeans när det är skit kallt. Sticks ju och svider och gör bara allmänt ont då. Bajsaaa..

Nånå, ska gå och kissa först och främst. Jag hoppas att ni antecknar. Puss

köpte en ring idag D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0