I wonder how I can feel this low

Har väl varit en lyckad julafton måste jag väl säga. Vid två for vi till sjukhuset och hälsade på farfar. Gav han en julklapp osv. Sen satt vi oss framför tvn och kollade kalle anka åde. Och sen när det var slut for vi på kyrkogården och stoppade ljus. Var ju måttligt kallt vill jag ju tala om. Direkt efter det for vi hem och pappa började med maten och sen åt vi. Alla lasta tallrikna fulla medans jag hatar julmat. Efter det öppna vi presenter och sen pratade vi bara osv. Sen tyckte mamma att vi skulle spela fia med hutt så vi gjorde det också. 

Sen drog Adam iväg och då blev det ju genast tråkigt. Inga bussar går så man kan inte dra någonstans heller. Ingen bor nära heller. Sen orka ju ingen köra heller. Micke ringde iaf och fråga om jag hade en cigg åt han så jag hoppa in i hans bil och vi for till tallbacka ( av någon konstig anledning ) och rökte och sen skjutsa han hem mig igen. Och då satt jag och snacka med mina söta föräldrar. 

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Less på att sitta på arslet. Sova kan man inte göra och kolla film känns inte som det roligaste just nu. Av någon konstig anledning vill jag städa mitt rum. Men vet inte om jag orkar? 



Kommentarer
Postat av: Arikornelia

Incredible site!

2011-10-18 @ 13:58:33
URL: http://arikornelia.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0