Jag föll för trycket..

Dag 01 - Om mig

Vet inte riktigt vad jag ska säga om mig direkt. Är oftast glad och tydligen väldigt osmart, men jag har överlevt hittills så det ska nog inte bli några problem i framtiden. Har även hört att jag är ganska svamlig av mig och att jag måste fått det från min familj eftersom hela min familj inte har helt 100 i hjärnan. Bor i dryga lilla Gällivare och går hotell och restaurang linjen. Egentligen gjorde jag ett helgalet val eftersom jag inte kan laga mat och hatar att röra i kött/fisk och sånt, sen är jag tydligen väldigt kräsen tycker mina vänner, eftersom jag aldrig äter det som bjuds nästan.

Förövrigt är jag en relativt lycklig brud men fina vänner, sen som plus i kanten har jag ju min fina liam som flyttar snart :)

Det var nog allt jag orkade klämma fram, självklart har jag många dåliga sidor också men orkar helt ärligt inte skriva mer, ögonen går i kors så sängen nu.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0