What are we supposed to do

Igår var en galen dag! Det började med att jag skulle vaka eftersom jag inte kunde somna, men olyckligtvis råkade jag somna kring fyra-fem. Och blev väckt klockan åtta ungefär. Alltså blev det inga många timmar sömn för min del. Jag åkte till skolan iaf och där fick vi julklappar av skolan, och fika och sånt. Sen drog jag och Erica hem till henne och hon packade osv och sen for vi lite hit och dit och var med lite olika folk. Sen vid fem kanske for jag hem. 

Kring sju tog jag mitt arsle till Linea och där var även Crille och Vicky och vi bara chilla osv. Sen drog vi ut och snurrade och sånt ett tag och efter en liten stund plockade vi upp Micke och Simon också. Så det blev lite trångt där i baksätet jotack. Sen for alla vi hem till Linea och var där och typ halv tolv skulle alla dra så jag och Linea blev ensamma. Vi gjorde ingenting till en början och sen vid ett kanske tvingade vi dit John. Så vi gick och mötte han och sen svamlade vi på med han osv. Sen drog han och Viktor till Häggis så jag och Linea slog igång tvn och började kolla där. Ja, jag såg ju inte mycket där inte. Somnade så fort jag la mig ner. Och sen vaknade jag med ett ryck. Då gick jag och Linea ner till Hägg och rökte med John. Snäll som han var fick jag låna hans stoooooora jacka eftersom jag frös som fan. Hihi. Sen gick vi tillbak till Linea och slog igång en film och båda somnade. Jag skulle tagit fyra bussen hem men eftersom båda somnade så missade jag den. Skulle då ta fem bussen hem och vaknade ungefär halv fem. Var världens kamp att hålla sig vaken. Har aldrig varit så trött som jag var inatt asså. 

Kring halv sex kom jag hem och då däckade jag i sängen nästan på stört, och skönt var det! Nu blev det här ett långt inlägg så jag ska sluta genast. Puss


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jahaaja.. det var ungerfär en tiondel av det som hände då!?!

2010-12-23 @ 16:20:00
Postat av: Fabianfanny

Great site, keep up the great work

2011-03-22 @ 12:00:08
URL: http://fabianfanny.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0