19 februari

Men vilken duktig uppdaterare jag har varit. Not. Bara skrivit massa värdelösa saker. Har ju inte ens berättat att jag har blekt mitt hår än en gång. Inte sånt stor skillnad dock. Blir väl ytterst pytte lite ljusare. Vet inte om jag ska fortsätta med det här, eller om jag ska lägga i någon brun färg. Får se hur det blir.

Annars så har jag huvudvärk. Inget ovanligt. Har ju haft det sen i fredags, men mamma säger att det borde gå över idag. Eftersom pappa brukar få en veckas migrän när det börjar bli vår. Och nu är det väl vår? Eller på väg att bli i alla fall?.. Vet inte, och tänker inte fortsätta tänka på det heller. Ska i alla fall till Jocke på en halvtimma. Bus.

Nu ska jag återigen hämta en alvedon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0