22 februari

Haha, fan vad jag är snäll. Försov mig imorse, och vaknade vid halv tio ungefär. Fixade mig osv. Sen ringde Elina klockan tio och sa jag skulle börja gå till skolan, glömde helt bort att Diesel legade i garderoben så jag bara sköt igen dörren och drog fram en tröja. Sen när jag kom hem idag, börja jag undra varför Diesel inte kom ner när jag öppna dörren. Gick in till mitt rum och såg att garderobsdörren var stängd och öppna den. Jovisst fan lega han kvar där. Stackarn har legat där från tio tills tre. Lite kul. Tur jag inte for till Ida direkt efter skolan som jag hade planerat att göra. Då hade ju ingen hittat han.

Nånå. Nu ska jag gå och käka nånting, sen ska jag fara till Ida.
pusssssss


update: blir inte alls att fara till Ida, eftersom hon inte var där. Hon var hos Jocke, och där är han och simpo och några, så blir att fara dit istället. pussva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0