23 februari

Försov mig imorse igen. Är så förbannat trött på morgonen, är ju omöjligt att kliva upp. Kom iaf inte så jätte försent. En halvtimma kanske. Varit jävligt chill dag idag. Älskar när det är laponia, varje dag består ju mest av laponia arbete. Sjukt skönt. Idag har vi iaf kirrat fram ansiktsfärg som vi ska måla på dom små barnen. Gulligt. När skolan var slut fick jag skjuts hem, var ju gosse skönt. Slippa gå i -22. När jag kom hem tog jag en kaffe med Kim och Adam, prata på lite. Kim sjöng min fina sång som jag sjungt åt han i fyllan. Alltid lika roligt att höra.

Nånå. Nu ska jag vara social. Sen ska jag försöka läsa igenom lite No. Fucking prov imorn. Kommer gå åt helvete. Mjau, kul.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0