25 februari

Men kul ens, laponia ikväll, måla massa sjuka, irriterande, fula småbarn idag. Dom kommer snora ner mig.. Hojj. Lov efter det iaf. HÄRLANS ;D;D;D;D;D;D; pewpewpew.

Måste bara säga, har hängt på stacken.. Tre gånger sen i fredags tror jag.. Det är hemskt, jag håller på att bli en stackenfjortis. Usch.. Nåja, vad gör man om ens umgänge hänger där? Bara gilla läget. he-he. Blir säkert att vara med Ida och dom ikväll. Som vanligt ska dom väl mobba mig för mig och simpo. humhum. Näeh, orkar inte skriva mer, blir inget seriöst utav detta. Ska gå och fråga varför jag hade en bild på Kim på min kamera istället.
pusususussu


ho-ha, krigsmålning :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0