28 februari

Jävla ida alltså, ringde och väckte mig klockan ett idag. Jag som hade världens bästa dröm, var i Lycksele och allt var så jävla bäst. Fyfan. Jag som trodde jag skulle få sova ut idag, var en hård dag igår. Där ett tag hade jag varken känsel i fingrar eller tår, inte okej. Blev jagade av sec och lekte med polisen osvosv. Kul var det.

Idag ska jag vara med min Elina och vi skulle vara med Bubba och th, eller martin, vet inte hur det var riktig. Vet inte ens om vi ska det? Haha. Nånting blir det väl säkert. Nu ska jag gå och ta på lite kläder, sitter för tillfället i bara underkläder. Sen ska jag iaf gå och pussa på min feta kisse och sen ringa Ida och hålla henne sällskap medans hon är ute och röker.
puss


grouff ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0