7 februari

Igår for jag till Elina vid sju någon gång, nästan direkt vi kom dit gick vi till coop och mötte Ida, vi gick och köpte dricka och godis åsånt. Sen for vi tillbaka till Elina och vi satt och pratade och lyssnade musik åde. Har varit en rejält lugn kväll. Just innan tolv gick jag och Elina och träffade Gällivares mysigaste människa, tss, eller så inte. Mycket kul, verkligen. Senare vid två kom Adam och Burcken och hämtade mig, och som vanligt hoppar man ju runt lös i hela baksätet. Killen kör ju som en tok god damnit.

Och vad jag gör vaken nu, halv ett, är den stora jävla frågan. Vaknade vid kvart i tolv och hade dåligt samvete, sen hade jag ont i skallen och kunde verkligen inte somna om. Psykande. Ska gå och ta nånting i magen nu, sen ska jag nog slå igång en film och vänta på att allmänheten vaknar.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0