8 februari

Har varit med Ida idag. Bus. For till henne vid halv sju, sen skulle vi ta bussen till gällivare sju, men duktiga som vi är missade vi den. Så vi satt och spelade kort istället. Sen halv nio for vi med bussen, skulle hoppat av vid coop, men Ali gjorde så vi var tvungen att åka till Gällivare direkt. Vi for på Ica och köpte munkar och en dricka sen knata vi till SJ och käka dom osv. Kvart över tio tog jag bussen hem. När jag nästan kommit fram till huset kom det 5 skoterpojkar fram och frågade vägen till golfbanan, duktiga killar det där. Är ju som bara över vägen. Tydligen visste dom vem jag var också, men har ingen aning om vem dom var, kände igen rösten dock. Nånå.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen hoppa i sängen skulle jag tro.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0