Accept me for who I am

30 jävla minus ute idag. Är ju nådigt kallt, fan man fryser ju ihjäl så fort man öppnar dörren.  Har iaf varit en bra dag idag. Jag och Ida for till Jocke och när vi kom dit var Isso och Viktor där, vi fem for och åt pizza. Inte jag dock. Sen gick jag och Ida tillbaka till Jocke och dom andra drog på coop. Tio min innan dom stängde. Men jävlar i mig, visst hann dom dit. Hos Jocke var Simpo och Matti så vi satt där med dom. Och Simpo är ju kåt som en jävla bäver, gud i london. Men dom satt ju och lana så man såg inte mycket av han iaf. Var ju tur det. Vid ett for jag hem iaf. Trodde det skulle sluta illa där, men ringde ett samtal och det blev mycket bättre. Meheh, söt :)

nånå. nu ska jag gå och hämta cooolaa.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0