I can stand my own ground,

Sitter och pratar med jonas för tillfället. Min lilla nallebjörn asså, så söt. Men man får ju gode sug att dra ner till Lycksele nu. Sinnes ju. Saknar alla där nere ju, och av vad jag har hört är jag saknad av några där med. Så skulle inte vara helt fel att vara där. Alltid så jävla kul där. Alltid dom där småsakerna som gör det så jävla kul, som när vi satt utanför knaftgården och lyssnade musik från viktors epa, när han körde hem mig, även om det bara tar knappt 5 min att gå, när det regnade så jävla mycket att det inte fanns en enda torra fläck på en, att man rökte 150 gånger om dagen och hängde i lekparken som vi alltid gjorde första gångerna vi träffades, träffa allt folk som var ett år sen man träffa sist, att bli ihågkommen av så många, även fast man aldrig pratat annars, och att jag sket i "festen" efter bröllopet och var med alla andra istället, och hade så jävla roligt ändå. Shit asså, vill dit nununuunu. Måste nästan prata med min söta familj om att dra ner dit till påsk. Är nog inte den enda som vill fara dit. Länge sen jag var där på vintern också. Blir nog kul ändå, fast ingenting slår att vara där på sommarn! :)


                   2007     seeebbeee         nallebjöörn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0