I know this is harder for you

Varför plågar jag mig själv så jävla mycket hela tiden? Varför sparar jag just dom två smsen för att sedan läsa dom 140 gånger och lite till, när jag vet att jag bara mår dåligt över det. Jag får världens klump i magen bara jag läser första ordet i meningen. Varför kan jag inte bara släppa det? För det är ju ändå inte jag som ska vara ledsen, jag har ingen rätt till att vara det..


Började kolla snuten i varuhuset idag. Men kände att jag skulle somna vilken sekund som helst, så jag slog av och sov några timmar. Skönt var det. När jag vaknade skulle jag egentligen fara till Ida. Men det blev inte. Har ett jävla prov imorn, som jag helt glömt bort. Så har börjat läsa lite. Men kan ju säga redan nu att det kommer gå skit imorgon. Men så är det. Har ju iaf försökt.

Nu börjar finalen av paradise hotel också. Vet dock redan vem som vinner, men kommer ändå vara spännande. Nörd som man är.  Ska kika nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0