I'll be waiting for the real thing

Idag har varit en jobbig dag. Har inte haft någon ork i kroppen. Jobbigt. Sen blir det ännu värre när Elina är mongo och ska jaga mig hela tiden. Ja shit, vi är nog som små treåringar hon och jag. Gulligt. Vi hade iaf bara en lektion imorse, sen skulle vi fara på någon skit rockopera. Satt där ett tag och sen fick jag och Elina nog, så vi drog till Lindex och köpte trosor, ett armband fick följa med mig hem också. Ted och Bobbis kom dit också, och sen for vi fyra och fikade på nyfiket. Satt ju lagom fint i kistan.

Vid tolv for vi tillbaks och jag och Elina gick och satt oss i omklädningsrummet och satt och prata. Sen gick vi ner och vi är ju alltid lika effektiva på idrotten. Slutade med kullerbyttor och fin text på min mage. Efter det hade vi hk och vi planerade bara ett bakverk. Sen fick vi dra hem. Mycket skönt, äckligt ont i magen så funderar på och lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Men kommer garanterat somna då. Det vill vi ju inte!

Nu har jag andra saker att göra.
puss




skulle publicerats vid 5 nångång. Nu ska jag marsch in i duschen och duscha på 10 röda, sen blåsa håret fort som satan och sen dyka ner i sängen, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt trött + en hejdundrande mensvärk -.-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0