I'll take whatever I can take

Igår var en konstig kväll, slog igång funny people och kände hur jag höll på att slockna genom hela filmen. Vilket jag gjorde, halv tio! Sen vaknade jag igen vid tio, men somnade om lika fort. Lite läskigt att somna så tidigt på en söndag. Vanligtvis är man ju vaken halva natten. Trodde jag skulle vara skit pigg imorse, men nej, sängen är alltid lika skön en måndagsmorgon som denna, oerhört jobbigt att kliva upp då. Men måste man till skolan, så måste man till skolan. Och som vanligt (egentligen inte alls som vanligt), så börjar jag 8.15, failad tid. Helt ovärd. Nä, nu har jag inte tid att skriva, ska gå och lägga på lite kakel i ansiktet och sen slänga på mig min svenne mössa, och sen ska jag besegra mount everest.

pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0