You're breaking me down

Inte så händelserik dag vill jag ju säga. Har suttit och druckit kaffe och pratat med Adam och Burcken. Ingemar kom hit också och var här ett rätt så bra tag. Satt och lyssna när dom pratade om skotrar och bilar och sånt. Alltid lika kul, man sitter ju som vanligt och bara lyssnar och har ingen direkt kommentar att lägga till. Men var skönt att han kom hit i alla fall. Så man får höra lite lycksele dialekt. Töntigt, men härligt.

För en halvtimma sen kanske, ringde Ida och bad mig komma ut till Sandra och röka med henne. Så jag knata dit och prata med henne. Hon skulle fara ut och åka skoter med hennes bror. Och hon har ju min jacka, så måste nästan ta tillbaka den eftersom den luktar skoter nu. Haha. Luktar ju så jävla gott. Nästan så man blir kåt, allvarligt talat.

Nä, hojj. Ska inte sitta mer här, inte bra för huvudet. Ska istället gå och ta en till huvudvärkstablett och försöka få reda på varför mina händer skakar. Sen ska jag nog spela mariokart (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0