1 januari

Igår var det nyår ju, och det tänker jag inte ens gå in på. Sjukt jobbig dag.

Idag vaknade jag iaf vid fyra nångång, gick och var social med alla som var här. Och började småfixa mig lite. Sen halv nio tog jag bussen till gällivare och mötte Jocke och Ida. Tittade när dom käka pizza, och sen gick vi och satt oss i något konstigt rum med massa stolar och shit. Sen skulle jag ta bussen hem klockan ett. Men kom den? Nejnej, satt ute i -20 och väntade i säkert 20 min. Sen gick jag upp till Jocke igen och ringde runt halva gällivare efter skjuts, tänkte att jag skulle få gå hem, men Burcken var snäll och körde hem mig. Så vid två nångång var jag hemma, och frös gjorde jag så det räckte och blev över.

Imorn tyckte Larsa att vi skulle umgås, så blir att vara med han. Och hörde ett rykte om att han tänkte ge mig ett ciggpaket. Meheh, gull! Nånå, nu ska jag gå och borsta tänderna och så där.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0