12 januari

Hatar att vaka, vet aldrig när jag ska borsta tänderna. Känns ju ovärt att borsta vid 2-3, om man ändå ska vara vaken hela natten? Men känns ju lite läskigt att inte borsta förän på morgonen. Fast måste göra det snart ju, fast vet inte när. Antingen innan jag drar till skolan, eller efter att jag har spottat ut snusen.. Men gud, vad fan sitter jag och skriver om? Vem fan bryr sig om tandborstning?.. shit.

Har iaf svept min andra stooooora kopp kaffe, just idag var det jävligt gott. Är alltid gott iofs, men extra gott idag. Under natten har jag inte gjort så mycket, tittat film/tv osv. Vid halv sex skrev Elina åt mig, så hade nån att prata med. Nu har hon dock slutat skriva, men tvivlar på att hon somnat.

Nu ska jag gå och ta på lite kläder iaf. Skönt att det är 0 grader idag igen. Slipper man frysa sönder dom 10 minutrarna det tar att färdas till skolan!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0