15 januari

Har gått en skolvecka nu. Hemskt att det redan är igång. Känns inte okej! Man blir ju så förbannat trött. Efter skolan vill jag alltid bara hem och sova, och gör man inte det är man hur jävla cp som helst. Vilket jag har varit dom senaste dagarna. Som idag tex, helt jävla sjukt. Att Jocke var helt hyper och övertrött gjorde ju inte saken värre. Började garva åt allt och inget, sen skulle jag ta tid och se hur länge jag kunde hålla tyst, som max kom jag upp i 49 sek eller något sånt. Yay, way to go.

Vi tre somnade iaf vid sju nångång. Sen vaknade jag vid åtta och vart jätte pigg. Såg att Jocke och Ida legade helt utslagna så jag sket i att väcka dom och tippade ut ur hennes hus. Sen kom jag hem och har planerat att stanna hemma. Vilket mamma tyckte var hur kalas som helst, hon tycker man ser så lite av mig.

Nånå, andra saker på ingång nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hurrudu, jag är lite avis på ditt armband! :)

2010-01-15 @ 23:10:05
Postat av: Sigmundidunn

Great site. Keep doing.

2011-07-25 @ 08:44:26
URL: http://sigmundidunn.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0