22 januari

Lång dag. Hade tre lektioner idag, och slutade ändå tjugo i tre. Kan bero på att vi har sovmorgon till halv tio. Vilket är gudomligt. Efter skolan dammade jag iväg till Ida. Vi gjorde inget särskilt, for på coop och utförde ett uppdrag. Sen for vi tillbaks till henne. Sen kom mamma och hämtade mig vid fem.

Efter jag hade ätit knata jag mot Elina, var ovanligt skönt att gå. Hade musik i öronen och lät tankarna bara överbelasta min hjärna. När jag träffat henne for vi på coop och fixade blondering, sen när vi kom hem började hon dra slingor från mitt hår. Ajajaj säger jag bara. Inte skönt. Fick tårar i ögonen och höll på att skratta ihjäl mig för det gjorde så ont. Blev ganska bra resultat, eftersom jag hade nästintill svart innan. Blev ju ett gäng ljusare, inte blondt dock. Fast vet inte om jag vill vara blond. Får se hur det blir..  Annars har vi kollat halloween 2 idag också. Och bara svammlat på osv.

Nu hade jag tänkt gå och borsta tänderna och läsa dom sista blogginläggen, sen ska jag nog pysa i säng.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0