25 januari

Att jag aldrig kan sova normalt en söndag. Somnade relativt tidigt, redan vid två. Vaknade dock vid fyra-fem helt klarvaken. Försökte somna om men det gick ju som det gick. Kollade lite sex and the city och legade och sega i sängen. Sen vid sju klev jag upp och fixade mig osv. Sen i skolan blev jag mobbad för min smarthet. Sniglar är visst slemmiga, och dom får spår efter sig när dom går av deras slem! Och vem fan vet att hitler gasade ihjäl judarna. Ingen har då lärt mig det! Sen tycker dom att jag har 0 iq och att jag är för osmart för att komma in på iv. Kanske är sant, men jag har mina smarta moments kan jag lova er.

Slutade tio i tre iaf. Då tog jag bussen till Gällivare till Ida. Men lika fort for vi hem och nu sitter jag här och velar mellan att läsa lite so, skriva novell eller sova. Tror nog närmare bestämt att det blir alternativ nummer tre!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0