26 januari

Jobbig natt om inte annat. Inte kul någonstans. Vid fem vart det lite bättre, och då somnade jag. Sen när alarmet ringde sju imorse var jag inte så där jätte taggad på att gå till skolan. Stängde mina små blå i någon sekund, men lyckades somna och blev väckt av att Elina ringde vid åtta. Sov till halv nio ungefär, sen fixade jag mig lite snabbt.

Efter skolan for jag hem och sov. Från fyra typ, till halv sju. Gosse skönt. Just nu känner jag att jag bara vill lägga mig i sängen igen, men det tänker jag då inte göra! Skulle varit med Ida idag, men känner att jag verkligen verkligen inte orkar. Måste skriva klart min novell, plugga so, + välja vilket gymnasie jag ska välja. Skit kul..

Nej, nu ska jag hoppa i duschen, fryser sönder här.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0