27 januari

Gick och la mig rätt så tidigt igår. Redan vid halv ett. Gosse skönt. Skoldagen var riktigt kort också. Först tre lektioner, sen skulle vi haft 2 timmars hål, för att sedan ha matte på 50 min. Men kändes alldeles för onödigt, så jag och Elina tog bussen till coop vid 11 och fixa mat + hårfärg. Sen for vi hem till mig och åt lite, sen började jag slinga hennes hår. Inte kul kan jag ju säga. Söndrat min rygg pga det. När jag äntligen blev klar stoppade jag i färgen i håret, som inte ville räcka. Men vi löste det iaf. Sen skulle hon slinga mitt hår, men eftersom jag har längre hår än henne så skulle det vara omöjligt att få färgen att räcka, så vi sket i att slinga och stoppade i färgen direkt på. Inget vackert resultat vill jag ju säga, helt orange mitt på skallen och längre fram ser håret helt fettigt ut. Får fixa det på fredag.

Idag, vid sju ska hon och jag fara och träna aerobics. Haha! Shit. Nåja, nångång måste man väl ta tag i sånt också.

Nu ska jag gå och göra nånting, kanske städar rummet. Vad som helst, bara jag inte somnar.
PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0