31 januari

Nu har en månad av 2010 gått. Lite läskigt. Dagarna går så snabbt nu för tiden. Är väl bra iofs.

Igår for jag till Elina, vi for och köpte lite godis och sen slog vi igång Case 39. Psyko film, men den var bra. Vi kollade den och gjorde inte så mycket mer. Robin kom och bjöd mig på två cigg, för att tacka för allt jag gjort?.. Haha! Vid ett for jag hem iaf. Då slog jag igång lite film åde. Sen somnade jag vid halv sex.

Vaknade idag vid halv fem. Idag ska jag nog faktist inte göra nånting. Eftersom jag varken har några arbeten att lämna in eller så, så tänkte jag äntligen ta tag i mitt rum. Brukar vara mycket prat, och ingen verkstad. Men idag ska jag fanimig städa. Behövs verkligen. Nu ska jag gå och titta vad termometern visar, sen ska jag ta på lite kläder.
puss



vill berätta allt åt dig,
 bara få det överstökat
och få det ut min hjärna.
men är så jävla rädd att förlora dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0