4 januari

Igår hade Elina besämt att hon och jag skulle gå på sibylla och käka. Sagt och gjort, jag tvingade upp mig halv fyra, och trött var jag. Men duktigt nog gick jag upp iaf. For med bussen vid fem, träffade Bobbis och th a.k.a hingsten. Skiljdes åt i stan, men träffade dom senare på sibylla. Dom drog sen när dom käkat, men när jag och Elina var klar ringde vi dom och så träffades vi igen. Och eftersom bussarna knappt går på söndagar fick vi vänta tre timmar på nästa buss, så vi gick in i en trappuppgång, och satt där med ljus och tog det allmänt lugnt. Jag lekte med stearin, vilket slutade med en hand + handled full i stearin. Mina byxor är full av stearin också, och sen tackvare bobbis så har jag rött stearin på mitt linne, verkligen fint.. Sen vid åtta fick ni nog och knatade till coop istället. Efter vi varit där tog vi bussen hem till elina, eller ah, jag och Elina åkte en hållplats. Vi skulle kolla Paranormal activity, men hennes bror skulle kolla, så det gick åt helvete.  Så Elinas mamma hämtade oss och vi for dit och tittade it's a boygirl thing. Halv ett skulle jag ta bussen hem, men den kom aldrig. Så mamma fick hämta mig därifrån, väl hemma fick jag cp på min mobil som inte vill funka. Ska nog ta mammas gamla samsung istället.

Nu är jag farligt trött, och ont i magen har jag också. Så ska gå och lägga mig i sängen och titta film och önska att jag hade pengar på min mobil.
pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0