5 januari

Vi stod och väntade på bussen i 40 min typ. Inte kul, speciellt inte när det är drygt -20 grader ute. När vi väl såg bussen blev vi överlyckliga. Vi gick iaf och kirrade två hårfärger, sen varsin pizza. Gud, känns som att jag har ätit 154042 kg mat idag. När vi var klar gick vi till pappas jobb för att titta buss, men han körde hem oss istället. När vi kom hem började vi blanda färgen och efter vi var klar gick vi och la oss i sängen. Somnade vid halv elva och vaknade vid 3 (?) när Elinas mamma var påväg. När hon hade farit stängde jag mina små blå och sov till 5 typ. Vaknade upp helt täppt i näsan och svin ont i halsen. Lagom kul..

Idag ska jag vara med Ida i varjefall. Känner egentligen att jag bara vill ligga hemma under täcket och mysa och så. Men nej, ut ska jag! Nu ska jag gå och fixa mig.
pussss
Kommentarer
Postat av: Argumentation

I love this page.

2011-05-12 @ 07:25:07
URL: http://argumentation.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0