8 januari

Somnade rätt så tidigt inatt, redan vid halv tre. Jävligt ovanligt. Vaknade vid fyra då mamma kom och och hoppade på mig och sa att jag skulle kliva upp. Sen när hon gick stängde hon min dörr, kände bara för att sova vidare, men jag klev upp. Duktigt nog. Jag gick ner och skällde på Burcken som har varit och plingat på dörren i typ 10 min, non stop. Irriterande..

Idag ska jag kanske vara med Elina igen. Fast dock inte göra något ansträngande, fara och köpa godis och titta film. Kanske inte sån bra ide att jag går ut, nu när jag är sjuk, men orkar verkligen inte sitta hemma. Iaf inte hela dagen.

Nu ska jag gå och prata allvar med chefen, (hahahahahha)
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0